السبت، 25 أبريل 2009

مين بنت السحاب ؟؟

صباح الخير عاليكم ومساء السعاده لو دخلتوا باليل
بقى ياجماعه
انا اصلا ماكنتش بكتب بالعاميه انا اصلا واحد بتاعة فصحي
وعروض ونحو وصرف وبلاغه
وحاجات كتير مكلكعه كده
بس في وقت حسيت اني عايزه اتكلم كده من غير قواعد وقافيه
عاوزه افضفض شويه
فاعملنا اللمدونه دي لكن المدونه الاساسيه هي
مين بقى هي مي دريم ومين هي بنت السحاب
هي
مروه عبده من عباد الله
مصريه طبعا
من مواليد السعوديه
وعلشان كده بقول للدكتوره ستيته حسب الله الحمش
اني هعملها القهوه والحلا وكل الي تبي
ولو تبغى تتعشى كبسه انا حاضره
عشت في السعوديه عمري كله تقريبا علشان كده بتكلم اللهجه السعوديه بشكل ممتاز
وكل اصحابي تقريبا سعودين
لما رجعت مصر انصدمت جدا لاني شوفت سلبيات وجعت قلبي
وهتتجنن علشان نغيرها
متزوجه من ابو حميد
راجل بجد ربنا يكرمه
بحبه قوي
لانه بجد يستاهل اكتر من الحب
انسان بيتقي ربنا فيا
ربنا يخليهولي
لسه ما بقتش ماما
ادعولي
بحب اكتب وكمان بحب ارسم
بس في حاله فاظيعه من التنح
والابداع والالهام راحوا مشوار طويل ومش عايزين يرجعوا
بس دي اغلب الحاجات عني
دخلت عالم التدوين من زمان بس في البلوجر ليه بس كام شهر
اول مره ادون بالعاميه كانت هنا
فربنا يعينكم على العتة الي هتقروه

هناك تعليقان (2):

  1. هلا هلا هلا
    هلا والله هلا . كبسه وحلا وقهوه وهيل وتمر ومندى ومظبى وقرصان ومرقوق
    انا كمان من مواليد السعوديه وعشت فيها كتير جدا
    ورحت على مصر ورجعت تانى للسعوديه

    ردحذف
  2. يابختك ياعم محمد
    خدنا على جناحك
    انا بجد نفسي ارجع السعوديه جدا

    ردحذف